2012-09-04

Aksesori termahal Raya 2012

Raya taon ni kami laki-bini, anak-beranak shopping jam tangan... :b
ada rezeki lebih (bonus raya) apalah salahnya kan?...


pegi SP Plaza asalnya nak beli baju raya anak-anak dan jam tangan kat Zafri saje, 
tapi tetiba terberkenan pulak dengan 1 jam yang dorang pamerkan kat situ... 

aku pun cakap kat hubby nak belilah jam satu... 
lagipun dah lama tak pakai jam sejak2 jam dapat time nikah dulu melesap entah ke mana....


pastu, hubby aku pun cakap nak beli jugak... 
maka bermulalah operasi menaburkan duit kat kedai jam tu.. 3 utas jam tangan yang kami beli... 
yang bestnya, jam aku lagi mahal dari jam hubby aku.. muahahaha... 
eh dekat ikram takdo... sebab ikram kecik lagi, pakai jam tangan zafri yang lama jer dah la... 
lagipun dia seronok main tekan2 je... :-)



jantan stail... hahaha


jam kali ni beli yang stail jantan2 sikit... biar hati kebal! hahahaha...
jangan tak tahu, jenis jam pun boleh berikan semangat dan keberanian... 
aku suka jugak jenis yang feminin2 tu, tapi rasa macam rugi bila beli.. 
terpulang pada taste masing-masing lah kan?


4 komen:

  1. xpe stail jantan pun.. jam gitu bleh lasak lebih. hehe.. i like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesuai bila-bila masa... beli sebab sesuai dengan keja.. kena menembak, trekking dll.. hehe..

      Delete
  2. Ok je jam ala-ala jantan ni... saya dah 5 tahun tak pakai jam, dah tak de rasa nak pakai jam dah :)

    ReplyDelete
  3. saya pun mula-mula start tak pakai jam dulu ingat takmo beli dah..ada rasa macam malas dah nak pakai,, tapi lama-lama tak sampai 6 bulan pon tak pakai jam nie dah rasa macam hidup jadi kelam kabut sikit.. hehehee...

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com