2012-01-21

KFC di hujung minggu

hujung minggu lepas, Sabtu Ahad duduk dekat rumah saje.  takde buat pape pun cuma dok layan anak-anak yang payah nak tidur! sakit kepala ++pening ooo... bila terpaksa tahan mata walau hati kata 'tidolah...tidolah...' huhuuuu...

zafri langsung tak tido tengah hari tu..  ikram pulak tido sekejap-sekejap jerr.. dia tido mcm sekadar nak bagi ilang ngantuk pastu 40 minit jaga dah! tak sempat lahh ibu dia nak berdengkurrr! hahaha.. tapi aku dikira bernasib baik dapat jugak lelap walau sebentar..

so, disebabkan anak tak mau tido, maka ibu diorang yang tensen tak bley nak tido pun terpaksalah berjaga sama...

Tetiba rasa teringin nak makan KFC..  teringat rasa-rasa macam ada lagi tepung ayam goreng dalam almari kat dapur tu.  chek-chek..sekali ada!  bahkan belum dibukak lagi!  nasib baik telur ayam pun ada!  memang rezeki engkau lah ayam hoii bakal digoreng petang ni!


aku guna tepung ayam goreng brand Adabi... kaler cantekkkk tapi tak pedas dowhhh!!  aku nak yang pedas.. tapi kira bolehlahhh kalo nak bagi anak-anak makan kan?


eh, kalo nak pedas, kena guna serbuk brand ape ye??


0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry