2011-08-09

Nasi Ayam Pinggan Besaqqq!!





syukur..






syukran... syukran... syukraaannn.... kat Kak Na jiran sebelah coz bagi "Nasi Ayam Pinggan Besaqqq" petang semalam sebagai juadah kami berbuka...






Nasi Ayam Pinggan Besaqqq!!



Tengok deko nasi ayam diletak dalam pinggan besaqq ni memang boleh tak blah buat aku terliuqq...


kena pulak time petang tu husben aku siap rajin turun dapur buat kuetiew goreng lai,, tetiba anak kak na mai bagi nasik ayam pinggan besaqqq!! "banyak menu la pulak!" kata dia....


huhu... ahhh!! tak kisah.. orang nak bagi, kita bedai jeerrr!! janji sodapppp!!! anyway.. thank you so much kak Na!! akak punye nasik ayam pinggan besaqq memang sedap la kak!! tengok akak deko ajer dah taraf boleh bukak kedai! tahniah!!



~p/s : nak up lai menu tapi banyak keje nak kena wat ni.. esok2lahhh!! ;)

1 komen:

  1. jejln cni.. nmpk lain blog nie.. n tgk nasi ayam.. wah.. besh.. rezki jgn ditolak.. selamat berpuasa ek..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry