2011-08-16

Jam dah betoi, tarikh pulak salah!!



syukur alhamdulillah..




setelah sekian lama memerap jam AD ku yang telah kong bateri ari tu, maka hari ni dengan jayanya aku telah berjaya mengingatkan diriku untuk bawak jam pegi kedai...




mungkin sebab bonus raya baru masuk atau apa jua alasan,, namun alasan terlupa nak bawak jam pegi kedai jugak adalah kerana aku terpengaruh dengan kata-kata sorang pengkomen kat enrti pasal jam ni mati aritu.. memang aku jugak bukan seorang pemakai jam sebenarnya..




dan aku pun ada terpikir nak beli yang baru, tapi ongkos takder berjuta2 'rupiah' lagi kan... lagipun dah alang2 nak beli, biar lerr yang puas hati... sebab nak pakai lama kan??...,, nak tunggu dividen asb lambat lagi,, nak tunggu gaji pun lambat lagi... kalo dapat gaji pun, takkan nak tukar jam baru? raya dah nak dekat! duit banyak tempat nak kena sumbangkan nih!! ramai dok tunggu duit terutamanyer mak.. ngeee...



*____________*




WHY I DIDN'T FOLLOW MY HEART EVEN THOUGH MY HEART SHOUTED :


" Biar Uncle Masuk Bateri Je Lah, TIME Dia Biar Aku Yang Alter..,,sebab DATE tu kalo silap alter, takley patah balik dah! kang Patah Gigi Kat Dalam!"


.


.


cer tengok date kat jam aku.. aduhaiiii..... dah jadi 21 hb!! hurrmmm... eloklah sangat tu! lagi 3 hari leh mai angkat gua punyer gaji!!


lepas uncle masuk bateri, aku tengok dia paling belakang - tengok jam dinding **wa..uncle repair jam tangan pun tak pakai jam tangan ma!!!**


dalam hati ada cakap macam ayat ijau kat atas tadi.. tpi, kenapa mulut tak nak berbicara?? dah 21hb dah jadiknye jam aku!! why? why? why?


terpaksalah terima... lepas ni beli jam taknak yang ada date dah lah!! nyusahkan i jerr!!


0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com