2010-09-29

Selamat Bertunang..


and warmest welcome from the most sincere heart from me and family!!





Tahniah yer..!!

walaupun berat hati nak balik meninggalkan kampung halaman malam raya (kira-kira pukul9 bertolak), tapi kenalah lalui jua.. apatah lai apabila teringatkan di sebelah suami adalah merupakan penyumbang terbesar duit raya kepada si kecik Zafri tu.. hehehe... bukan mata duitan tapi kesian kat suami... (ehem..ehem..)

pagi raya kedua, aku,suami dan zafri bertolak beraya ke rumah makcik suami dekat Utan Aji.. nanti kami gerak sama-sama ke umah tok dekat Batu Pahat. Pak Mak mertua dengan 2 orang adik ipar aku sudah gerak ke umah tok terlebih dahulu.. kira kami split la kat pertengahan jalan tu.. Malamnye, aku, suami dan anak tido di sana. Dalam kul9 malam suami aku kuar dijemput kengkawan dia. Gi borak dan makan-makan. Kul2 pagi baru sampe umah.. tahun lepas tak dapat jumpa kawan2 dia sebab petang dah balik beraya kat kampung aku..huhu..

so, hari raya kedua tu takde buat apa-apa. Bertunang hari raya ketiga. Kami diminta hadir pukul11 pagi. Kira-kira 7 buah kereta berarak pergi meminang. Syukur segalanya sudah selesai.





0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com