2010-09-29

Selit ckit..


yo!! it's me!!
eh!! eh!! ingat dah balik Perlis tak kembali-kembali ke Baling dah! tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula kampung sendiri... hahaha..

ni nak selit ckit gambar-gambar masa beraya kat kampung aku.. lepas nie takde dah nak upload gambar raya kat sana.. sob..sob..

aku dan adik..

zafri gemar main kat belakang umah..

suami,anak dan adik.

hmm...

sebelum kuar umah beraya, chek dulu duit raya ada atau takda dalam sampul tu menggunakan tenaga solar (ceh!).. tak ingat pulak mana datangnya sampul tu.. dan hasilnya, memang ada duit dalam sampul tu, tapi dah tak ingat berapa rm.. sampul tu sape punya ehh?

the end.

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry