2010-09-30

going to America


wish you..
Selamat Pergi dan Selamat Pulang ke tanahair..

baju putih tu dua-dua kawan dia. Pegi 3 orang..

kira-kira seminggu lepas raya, dan aku pun dah balik umah, tetiba petang tu dapat sms dari adik bongsu. Katanya tengah on the way nak gi Penang dan diorang dah sampai dekat area-area Quensbay.. aku yang tengah heran dan pelupanya telah diingatkan oleh adikku daripada sms keduanya "nak hantar Abg Ni naik kapal terbang!" oh!! i see.. baru ingat.. mak ada gitau time puasa hari tu yang abg aku akan pergi Amerika lai sekali!! haiii... rezeki betullah!!

tiket kul9 malam.. jadi aku,husbenku dan zafri dah bersiap2..kami bertolak ke airport Bayan Lepas kira-kira hampir kul7 malam gitu.. dekat jer airport dengan umah aku, kalo tak jam, 20 minit.. walaupun dalam perjalanan kereta bergerak pelan2 sebab ada accident kat depan, tapi kami berjaya jugak sampai dekat airport kul745..

ni kali kedua abang aku pergi Amerika. Company hantar gi training kat Syllicon Valley, California. 1st time pergi kira-kira bulan5 atau 6 lepas.. sebab yang sama jugak.. hmm baru jer pegi tu.. rezeki sungguh!! Dulu pergi 2 minggu, kali ni pergi pun 2 minggu jugak! hehe..

15 sept'10 berlepas dari Penang ke Singapore
16 sept'10 berlepas dari Singapore ke US

rasanya, mungkin malam ni abgNi sampai kat Malaysia..

semoga abg.Ni berjaya dunia akhirat..


1 komen:

  1. untung dpt gi Amerika.Sy ni dlm Malaysia pon x abis jln lagi....huhu

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com