2010-07-12

Lucky Draw! Lucky Draw!!


jenjalan blog mamalieyna ari nie, tak penat! SUNGGUHHH!! sebab tetiba ternampak ada contest yang memang BaiKKK PUNYEEEERRR!!! memang gilerrr baiKKK !!!

so, lepas diteliti dengan penuh mendalam,,,kelebek syarat2 contest... kompomkan betui2 hadiahnyerr.. maka puan Unai yang sesungguhnya nak keje senang, takmo syarat2 payah, takmo snap piccas sana-sini cam mamakrazii tapi nak hadiah lumayan dan nak kaya cepat ini telah memutuskan untuk turut serta!! TURUT SERTA uols!!! (ceh!! excited gila lah pulak hang nie unai!! hihihi...waka-waka!!)


ini contestnya!! (trompet sound plzzz...)

contest name :
LucKY DrAW by SHASHA

prize(s) :
RM50
***pemenang mungkin lebih dari seorang (bergantung kepada penyertaan)

closing date :
31.07.2010

penganjur :

syarat-syarat penyertaan yang mudah :
1. folo blog penganjur

2. contest piccas di sidebar

3. entry tentang contest (menyertakan piccas contest bersama-sama)

4. tag 2 orang rakan
5. maklumkan kepada penganjur bahawa anda telah join contest dan telah menepati syarat2 dengan jayanya di blog penganjur di ruangan komen.

Contest nie amat senang nak join!! terbuka kepada semua orang yang berminat dan memang nak menang.. hadiah pun lumayan... so, tarikh ari nie baru 12 julai,,ada lai lebih 2 minggu sebelum contest ditutup! so..wait no more!! jomlah kita join ramai-ramai!!! kasi gegarrrr!!!!!
.
.
.
.

kepada penganjur, syarat2 telah saya penuhi, kalo ada tersalah, dan tak lengkap.. mohon gitau sesangattt!! apa pun, i lap u lah!! 2 orang rakan yang saya nak tag kan adalah :
wany dan


so....Gud Luck!!! :-)


6 komen:

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com