2010-03-03

OKB 2010


hahaha... sape yang tak tahu apa itu OKB, dia bukan rakyat Malaysia! boleh??

OKB= Orang Kaya Baru .. gelaran nie dapat dari filem Mr.OS masa tahun 1980-an gitu.. tajuk apa ntah! hehe!

OKB nie nak kata ayat..bukan!
nak kata perkataan.. bukan jugak kot?!
mungkin ia adalah satu istilah bagi gelaran kot...
hantam sajalah.. bukannyer kalu teka betul terus dapat gelaran Dato' pun.. hehe..
lai pun, ape usaha yang dah aku buat untuk dapat gelaran tue..


sape OKB dalam gambar nie??

Siapakah OKB dalam gambar nie??
hehehe... sudah tentu bos aku yang ke3 tue..
haáh,yang pakai baju merah tue.. bukan baju biru tue taw!!

cuba bayangkanlah! berapa banyak tunggakan gaji++elaun yang tertunggak selama 7bulan yang dia dapat??!! tu lah!! orang suruh gi buat surat akuan sumpah, mati setem, beli setem hasil macam2 lai lah! sumernyer dia jawab, biarlah dulu, nanti kalo dapat, dapat banyak cikitt!! hmmm.... Tuan... Tuan... nasib baik jugak HQ mau bayar taw!! kalo tak.. lenguh lah jari saya dok koll2 HQ selalu untuk tnya kedudukan tuan.. tapi takper arr.. Tuan ade janji kat saya dengan CC ari tue nak belanja KFC sorang 4 ketul... aku mintak sorang 2 ketul jerr.. baiknyer hati aku kan??!! yelah, takut kang mintak banyak2 kang langsung tak dapat lak! takpun, tuan punyer badan suruh g beli sendiri, tak ke malu??!! harap2, Tuan tak lupe arrr... nanti2 kalu bos aku nie belanja kitorang makan, kompom aku masuk gambaq2 sumer dalam blog yang masih muda nie!! hehe..
.
.
.
yang ikhlas :
Insan Menunggu KFC..



Love: Unai :-)

2 komen:

  1. wahh best la bos OKB..bodek2 la selalu..dpt mkn KFC free selalu..hehehe..

    ReplyDelete
  2. ari tue ader dia ckp nak bagi pizza jugak!hahaha.. bukan leh caya bos nie..hehe

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry