2010-03-12

Dah Dapat 50%..

Syukur alhamdulillah..
dah dapat duit dari 'bisnes' jual laptop aku!! Disebabkan laptop yang nak dijual pun cuma ada 1.., dan 'stok'pun 1 jugak.., maka dengan ini, rasmilah penutupan kedai.. hehe..
walaupun kedai dah ditutup, tapi akaun 'debtor' aku belum tutup lai arr.. :-p

tapi, berita tak bestnyer, aku dapat bukanlah 100 persen dari jumlah yang sepatutnya, tapi cuma 50%.. member aku bagi rm300 dulu.. ye lah.. time gaji2 lambat nie memang susah ckit arr.. tapi takpe arr.. sebab aku pun tak terdesak jual laptop tue.. tunggu awal bulan4 lak.. :-)


Love: Unai :-)

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry