2010-03-25

Blog Ridhuan Tee

alhamdulillah....

aku terjumpa blog ust ridhuan tee nie baru jap tadi.. aku memang minaaaaat sesangat dengan cara penulisan dan curahan idea beliau terhadap sesuatu isu tue!!... setiap ayat dan idea tue tersusuuuuun aje!! cara beliau olah idea dan pemikiran serta pendapat beliau tue buat aku jadi tersangat2lah kagum giler dengan beliau nie!! cara beliau kupas tue...!! kupas!! kupas!! :-p



jangan tak caya, masa aku memula ingat nak berblog dulu, aku memang bercita2 nak jadi blogger yang mempunyai tahap penulisan cam beliau!!! konon2 nak tulis perkara2 ilmiah2 dan boleh buat orang kagum ngan aku.. mengikuti tulisan2 ilmiah aku.. pendapat ilmiah aku.. makcik miah aku... (wuppsss!! terlibih sudaaa...) ....... tapi apakan daya, level/tahap kecerdasan otak aku untuk nak buat penulisan macam beliau belum capai arasnya lai!! kihkihkih!!

cara sekarang pun ok wat??!!! betul tak??!!


Love: Unai :-)

4 komen:

  1. a'ah...sambil2 baca tue, kalo2 ade iklanG tulunlah klik2 yer!! hahaha..sabar2..

    ReplyDelete
  2. kita x dapat menulis mcm dia. baca tulisan dia pun dah syukur

    ReplyDelete
  3. thanks unai shared blog dia..tak yah sesusah nak godek2 =D

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry