2010-02-12

Sorang Angkasawan Tersilap Landing Kat Balik Pulau??

Inilah rupe angkasawan yang berjaya aku snap untuk dimuatkan sebagai berita paling sensasi kali nie!!

lebih sensasi dari berite bayar bil fb!!

lebih sensasi dari berite siti nurhaliza jadi model Pepsi!!

lebih sensasi dari berite fahrin ahmad menangis!! alahai...
ramai dah worang femes emes ni menangis..
dr.m..
erk..sape lai arrr...lupe lak??
malik noor??
eh, lari tajuk lak!!


hmmm...
bagi sesiape yang belum ader anak lelaki, atau tengah ngandung anak lelaki,
siap sedialah korang!! sebab anak lelaki tak sama macam anak pompuan.. ligat bukan main..
macam2 bende dia nak jadikan mainan..
daya imaginasi sungguh Power!!

Excellent!!
a++!!!
4 flat!!
dean list!!
apa lai??
namakan! namakan!!


apa lai, jom layan picture2 nie!!

.
.
.


bakal angkasawan tersilap landing kat Balik Pulau.. gegege..
aneka ragam betul!!
.
.
.

penat main dah le tue.. kalo tak, takkan nak duduk diam2 cenggini.. hihi..
layan tengok tv lak!!

.
.
.


alahai.... anak ibu.....
zafri.. zafri...



Love: Unai :-)

2 komen:

  1. hehe...macam2 ada peel anak lelaki ni eh, kita pun anak lelaki..lom pandai cenggini lagi..kreatif gituw..hehe..tunggu masa je kot! ^_^

    ReplyDelete
  2. masa untuk umah disepah2 kan tue akan tiba jugak.. hehe..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry