2010-02-13

Raya Limau Mandarin


Heee...

KONGSI! KONGSI! KONGSI!!

raya cina datang lai!! kat pejabat macam biasa raya makan buah limau mandarin arrr...
satu family angkat anak bawak balik, satu kotak limau angkat masuk!!
satu family angkat anak bawak balik, satu dua tiga kuih angkat masuk!!
angpau takder ker?? gurau jerrr...

hmmm...untung duduk kat pejabat PLKN nie, dapat banyak buah limau!! kuih2 pun ado..
kalo satu budak angkat balik, satu angpau angkat masuk, Wallaaa.... syoklah aku!!
kompom aku muka first yang tunggu kat kaunter.. hehehee...

limau cepat abis, tapi kuih?? jangan tak percaya, kuih pun tinggal balang ajee... haha!

yang herannye masa aunti tu bagi kuih tue semalam, sumer orang taknak makan,
tapi bila aku masuk keje ari ni, dah tinggal angin dalam balang.. kuih dah ilang masuk dalam perut sape tak tau lak! hehe.. tapi nasib baiklah kuih2 dengan limau2 tue abih, kalo tak, sape nak perabih??


ini jer yang sempat aku snap..
limau tu yang dapat ari nie..


aku semalam makan sebijik jer limau tu tapi pagi nie sakit perut sampai dah 2 kali terjah toilet..
nasib baik kat opis nie aku sorang yang terjah toilet tue, kalo tak..... barissssss....

so.. raya cina nie, aku akan balik raya kat umah mak aku..
member pun semalam dah calling2 kata nak jumpe.. hehe..

so...jom kita balik kampung!!

ops lupe..ade satu lai nak cakap... baik kita ikut macam cina raya.. tak payah beli kuih mahal2.. kalo raye aje, beli limau banyak2.. senang cerita.. kalo makan kuih banyak2 nanti dapat diabetes, baik makan limau banyak2, vitamin c pun dapat, bersih perut pagi2 orang kata!!


nota: pelatih cuti mulai 12Feb'10 hingga 16Feb'10


Love: Unai :-)

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com