2010-02-11

Siapelah Blogger Tanpa Followers..

Siapelah blogger tanpa followers kan??

setakat nie, aku dah tengok penyata cash-out Nuffnang dah masuk 3 kali dah!!

heee...

tapi bukan aku punyer, orang lain punyer.. ataupun cakap cenggini :
"bukan aku punyer cash-out Nuffnang, tapi Blogger lainlahh!!"
hah!! baru siber sikit.. apa pulak orang2 kan? Blogger lah!! walaupun blogger tu orang!!
tapi bukan sumer orang tue blogger.. kan??

yang dapat RM1k lebih...

yang dapat RM 2k ke atas..

yang segan nak tunjuk pun ado...
mungkin sebab Blogger tue membandingkan earning dia dengan earning blogger2 otai2..
sepatutnye die bandingkan earning die dengan aku, barulah betoi! hahaha...
sebab kompom die punyer lai banyak dari aku!!

Tahniah lah weh!! Teman kat sini pun tompang bahgio..

entry korang tue tanpa korang sedar @ separuh sedar @ memang tengah sedar dan semestinyer bukan tengah koma sebenarnyer telah menjadik pembakar semangat untuk setiap blogger2 yang lain untuk terus berkarya menghasilkan n3 setiap hari! percayalah!

aku dulu tulis tajuk kat kotak gajet followers tu "Followers"..
tapi.. since aku mula sedar bahawasa-nya mereka-mereka inilah yang menjadi pembakar semangat untuk aku terus berkarya; yakni menghasilkan entry2 setiap hari telah membuatkan aku menukar tajuk "Followers" kepada "Pembakar Semangat Juangku"!!

TERIMA KASIH KENGKAWAN KERANA
SUDI MENJADI SEBAHAGIAN DARI KOMUNITI BLOG
YANG SERBA HINA-DINA MALAYSIAN IDOL NIE...

sayang uols!!!


Love: Unai :-)

5 komen:

  1. betul3x.. yang dpt ratus2 pun best jugak!!

    ReplyDelete
  2. betul! sgt lah setuju.
    lg satu.. sape lah blogger tanpa kawan2 yg sudi baca bebel2 panjang kita & berkongsi cerita, kan? wat karat jari jemari je nanti. huhu..

    ReplyDelete
  3. wah3x..sudah tukar "pencetus Semangat juang gituw!"..good3x..baru tmbh bersemangat nak jln2 sini sllu then tinggalkan jejak! Hehe..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com