2010-02-17

Member Opis Aku Yang Terpedaya..

Pagi yang bening nie aku nak citerkan satu kisah pasal sorang member opis aku yang telah terpedaya pagi2 nie.. Bukan diperdayakan oleh tipu-daya syaitan, atau syaitan yang bertopengkan manusia atau manusia yang bertopengkan syaitan.. tapi diperdayakan oleh aku.. heee..

eh! suke lak aku!! jahat benor... eh, takder arrr... sebenarnye gini citernyerrr...

member opis aku tanye aku cenggini "U,,aku dengan heri nak g breakfast nie, ang ade nak pesan ape2 tak?" lepas dengar diorang nak kuar, so, aku pun terpikir macam nak pesan beli kuih, tapi aku kene tanye dulu arr kat nerr diorang nak sarap kan? kalo sarap kat Peladang tue memang kompom lah takder kuih-muih nie.. so aku tanye "angpa nak g makan kat nerr? kat makcik kuih kerr??

"haah..ctu...." member opis aku jawab..
"okeylahh..kalo macam tue, belikan aku milo ais..."
.
.
.
.
.

sekian....


Love: Unai :-)

2 komen:

  1. toing2x..kepala tgh ting tong ni..lmbt lak pick-up citer ni..huhu..milo ais takde ke kt tmpt makcik tue..? :p

    ReplyDelete
  2. milo ais ade.. tapi, soklan si penyoal tue mcam nak beli kuih je.. sebab tue member ckp dia terpedaya tue..hehe..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry