2010-02-16

dapat Cek Nuffnang siottt!!!

Pasti ramai yang tertanya2 dan nak tahu berapa RM aku dapat, kan?
tu pun kalo ade ramai yang terjah blog nie arrr..

RM 1k??

RM 2k??

hah RM200??

RM50 jer kot??

sebenarnye, takder pun dapat apa2 chek dari mana-mana pun...
hanya duit dividen ASB loan aku tahun lepas.. tambah duit KWSP sikit2..

mana nak dapat chek... hahaha... berangan la aku nak dapat cek dari Nuffnang!!

dan berangan jugak la aku nak tulis tajuk entry macam kat atas tue!!

tambah berangan lagi nak pamer cheque Nuffnang kat dalam entry aku!!

kesian...kesian... kesian kan kat aku??

hmmm....entah bilakah masa itu akan tiba...??

doakan aku kay!!



Love: Unai :-)

5 komen:

  1. heheh..samalah kita..sungguh verangan la nk dpt cek dr nuff..! hehe..

    ReplyDelete
  2. eh.. dividen ASB loan pun byk apa?? cukup tu nk wat blanje cuti2 mesia. hehe..

    ReplyDelete
  3. hrp2 taon depan div asbloan naik 8persen ke,, asik angka 7 jerr..tapi harap2 tak makin turun arr.. kalu tak, tak syiok arr..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry