2010-02-15

Masa Untuk Milo Belum Tiba!

salam...

bukan nak cerita pasal aku, tapi pasal anak aku.. tapi tak salah kalo mengiklan diri sendiri sikit-sikit dalam entry Muhammad Zafri nie kan?? eceli..aku suke minum milo.. kalo pagi2 sebelum pegi keje mesti bancuh milo untuk aku dan husben aku.. kat anak aku, buat susu arr kat dia..



susu Anmum Essential (Stage-3) for kids 1 year old above..
harga sekotak : RM 43 (1.3kg)



saje aku snap gambar kotak-kotak susu Anmum stage 3 untuk budak-budak sedang membesar
macam Zafri tue kat entry nie.. bukan nak menunjuk brand susu ape yang aku bagi anak aku minum..
lai pun, mana lah nak terbanding dengan korang kan? susu mahal2 gitu... Friso.. Pediasure.. kan??
tapi tujuan aku snap gambar2 ni sebab sengaja nak jadikan kenangan..
sebab kompom bile aku dah jadik nenek nanti, design kotak dia dah cam lain pulak...
takpun dah tak wujud ker..mana tahu kan??

Pek yang sekotak 1.3 kilo tue aku ade survey kat Baling masa balik bulan 12 ari tu, beza rm3 lebih mahal di Balik Pulau.. so, dah terlanjur ade kat Baling nie, balik cuti raye cine, so, aku ingat nak beli lebih ckit kot.. dalam 4 pek mungkin arrr.. errmmm tengok arrr.. hehee..

Aku pun ade beli Appeton untuk anak aku.. tapi dia tak mau makan lak..
sebelum nie aku bagi dia makan Scott Emulsion perasa limau.. saje jerr nak tukar angin, try yang lain pulak..
kena tukar Scott balik arr camniee.... takpe arr.. janji Zafri dapat membesar dengan bijak!! hehe...


Love: Unai :-)

2 komen:

  1. betul3x..apa2 je mesti abadikan kt sini, bkn tujuan nk menuntuk tp saje la kenangan kan..nnti2 leh refresh balik, mmg confirm sumenya akan berubah wajah gituw! ^_^

    kita pun tak sabo2 nk kasi anak minum scott or appeton tu, tp tunggu genap 1 tahun la kan..moga anak2 terus membesar sihat dan kuat dan cerdas! ^_^

    ReplyDelete
  2. mesti! mesti! membesar sihat dan kuat, dan cerdas tue dah jadi target utama.. (ikut kemampuan..)

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com