2010-01-26

Wajah Ceria Anakku..

Kali nie nak buat entry pasal anak aku yang sorang nie.. Haa, gambar nie diambil semasa aku dengan zafri tengah bercuti kat kampung kami di baling,kedah..

Actully, bukan aku dengan zafri berdua ajer, tapi dengan mak dan adik aku, eda.. husben aku takder, kerje.. so, kami berempat kuar jalan-jalan kat pekan baling sajer2 nak nengok barang2 sebab adik aku, eda cakap dia boring dok kat umah.. hihi... memang kena dengan aku yang sememangnyer kaki jalan, so, nak kuar kami bertiga sajer rase mcm tak best, so ajak mak aku sekali.. baru best!

Gambar kat bawah nie aku amik kat luar Farmasi Baling.. bagus jugak ada mainan tunggang2 nie kat tepi korridor tue.. tak lah lenguh kami dua nak dukung zafri nie...




on the time zafri aku letak atas mickey mouse tue, trus tangan dia pantas chek stereng..





nasib baik ada makcik eda tolong2 tengok2kan.. senang aku nak amik gambar..
tengok tue, zafri dah macam excited ajer tengok stereng tue..





hahaha.... aku pun tumpang seronok jugak...
bertuahnya zafri nie..





wajah-wajah ceria.. ketawa yang keluar ikhlas dari hati...




puas lah tue... hihihi...
ibu sayang zafri!


begitulah sudah entry untuk kali nie..

terima kasih sudi membaca...

adios!!



Love: Unai :-)

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com