2010-01-27

Ini Baru Mangkuk Tandas Sejati!!!

Adoi yaiii!!!

Apa punyer mangkuk tandas daaaa.... malas nak cerita panjang-panjang, u all tengoklah sendiri gambar kat bawah nie...


Ha!!

ni baru betul mangkuk tandas!!

Gambar nie, sebenarnya dah lama aku snap, dalam bulan 11-12 tahun lepas.. tapi aku tak tau lah pulak sejak bila mangkuk biru tu ada kat situ..

Oh ye! ini gambar aku snap kat ofis ye! sama sekali bukan kat umah aku! aku takder mentaliti kreatif sampai tahap camtu ye!!

Ops, nampak macam marah ke? sebenarnya, mangkuk biru tu aku punyer!! tak tau lah pulak aku macam mana orang yang takder cukul akal tue boleh buat mangkuk aku gitu!!

hmmm... dunia... dunia..

wallahua'lam.





Love: Unai :-)

1 komen:

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry