2010-01-07

CABLE HP

Salam..

Dah brapa ari aku tak update blog aku ek? rasanya dah 2-3 hari kot.. bukan malas nak update actually aku quite bizi lately.. yerlahh!! nak kejar AP punyer pasal... penat.. last date aku kena submit 7hb!! hmmm.... kalo saper yang ader cite-cite nak kerje bhgn kewangan, kene lah uols siapkan mental dan fizikal sepenuh2nye! yerlahh.. nak handle duit orang.. duit kerajaan lai... yang penting duit sendirik pun kene jage jgk!!

tapi kerje aper2 pun actually sama jgk kan? kena siapkan jgk mental & fizikal.. tapi, 4 me.. bahagian kewangan menuntut lebih!! terpulang..

SURVEY KAT PEKAN BALIK PULAU

Semalam aku ada g kuar survey wayer cable for hp camera aku.. ehem actually, hp tu bukan aku punyer, husben aku punyer.. aku kuar g cari sebab aku rasa byk gambar yang aku nak upload dalam blog dan jugak facebook aku.

amoi cina tu ada test cable tu dgn pc dia, boleh baca.. kuar la gbr2 aku kat screen pc dia tu. tapi cina tu suggest aku beli card reader sebab lebih murah.. tapi, dia tak jual pun! dia suruh aku g tanya kat kedai pc depan sana tu.. baik hati betoi amoi nie.. tolong member meniaga.. atau memang tu pun kedai dia jugak tak tau laa..

harga wayer cable tu RM40! memang agak mahal, tapi hati memang teringin nak beli. cable yang asal ada kat pejabat husben aku, tapi dia pun tak tau kat mana letak... nak cari memanjang takder mase..

aku call husben aku n dia cakap, tunggulah nanti dia cari balik. so, aku pun tak beli lai laa.. sabar dlu..

harap-harap ader arr cable tuuu...

salam...

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com