2010-01-04

AP! AP!

fuhh!!!

masuk tahun baru nie, macam biasa memang penat!

mana dengan pelatih masuk.. 3 hari bukak meja pendaftaran kat dewan..

nmpak mcm senang, duduk ajer kat meja tu dan check borang pelatih! tapi sebenarnya, kerja kat bahagian pendaftaran nie lai susah dari tu..

kena ckp selalu.. sampai berbuih mulut! ni yang penat nie! selalu time pendaftaran aku bawak sekali air masak dlm tumbler! senang! dahaga ajer, terus amik tumbler, tak pyh jalan2 lai cari air atau beli...

nak layan mak-bapak..

kena kira siap2 strengh pelatih mengikut agama...

errmmmm...

sampai kerja aku nak siapkan apa-apa tuntutan pun tertangguh! nak kejar AP lai! ari nie dah 4hb..

alahai......

risau jugak aku kalo terpaksa byr wang pendahuluan diri!

esok aku nak pos sumer... dah betul2 lambat dah nie!!

tak lena tido aku dibuatnya bro!!

kay lah... takat nie ajer lah aku blogging buat hari nie.. mmg penat dengan urusan harian, tapi blogging is blogging! tetap kena buat jugak! utk realease tension!

hehehe...

so, bye-bye uols.. take care! c u next time! adioss!!

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry