2010-01-08

Terkedu..

Salam..

Baru lepas baca Berita Harian. Terkedu aku sebab baru tahu cerita Faizal Tahir tu tengah sakit..

sakit darah beku kat urat. skrang nie die terpaksa makan ubat setiap masa untuk nak elakkan darah membeku. bahaya nyawa tue!

hrrrmmmm..

sebab jadi mcm tu adalah kerana dia tak pergi buat fisioterapi lepas bedah lutut masa bulan ramadhan tahun lepas.. dia sendiri mengaku kerana bersikap sambil lewa dan tak ambil berat pasal fisio tu disebabkan nak kejar duit..

tapi, Faizal Tahir tetap bersemangat nak bertanding sendiri untuk lagu Bencinta untuk AJL Ahad nie! Yelah, aku pun rasa cam tak syok jugak kalo shiela yang perform nanti..

Apa-apa pun, aku harap, jangan Faizal Tahir tu pengsan udah ler.. Kang gamat lak dewan.. semoga cepat sembuh.. amin.

Untuk AJL nie, aku nak tunggu 2 lagu ajer..

Bukan Kerana Sayang- Alyah
dan jugak
Aku Skandal- Hujan

hihihihi...

so, tunggu ajerlah ahad nie..

ops! Raja Lawak pun Ahad jugak kan?

Alamakkk!! camna nie???

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry