2009-12-13

Pedih mata... tapi aku gigih....

Salam.....

13 dis 1230am :

Aku buat pertama kalinyer meng'update' entry kat blog pada waktu malam yang hening dan damai bertemankan bunyi dari filem Superman... sekarang sudah 1230 malam.. jari-jemariku yang sudah agak lama berehat panjang daripada kerjanya mengetuk-ngetuk keypad komputer kini pantas bekerja... mata yang terasa berat kugagahkan jua menjegil bagi menatap monitor lappy aku yang tercinta yang sudah lama dipinjam oleh adikku gara-gara lappynyer telah diserang virus komputer.. aku bersyukur kerana bukanlah virus H1N1 yang menjangkiti lappy adikku.... uhh!!!

Namun.. aku pasrah.. kerana idea untuk kucurahkan buat mengupdate entry di blog yang aku sangat-sangat cintai ini masih jua belum menunjukkan batang hidungnya.. aku pasrah... namun... aku harus berfikir..... fikir....... fikirrrrr........

Ting!!!!!

Aku teringatkan sepohon pokok.....

Pokok besar di tepi jalan.....

ahhhh!!!!

Lantas aku tarpikirkan sebuah pokok besar yang pernah kujumpai di tepi jalan. Pokok yang nampak menakutkan di waktu malam.. tetapi...

Tetapi kabunya amat dicari-cari di waktu-waktu begini....

Tido....

Perlukah aku masuk tido???

Perlu!!

kerana idea masih belum datang.........

Lain kali aku hupdet arrr.... sebab nak krohhhhh....krohhhhhh!! krohhhhhhhh!!!!



Wassalam.

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com