2009-12-14

Iklan Nuffnang

Salam..

Straight to the point!! Malam tadi lepas aku publish entry pasal citer yang tak berapa nak seram pasal jin kacau budak2 kecik tu, aku tersangat lerr hepi sebab iklan Nuffnang dah start beroperasi kat blog aku..

Iklan tue ber"blinking-blinking" sungguh warna-warni.. aku tengok diorang taruk iklan aiskrim cornetto yang memang lazat tue... slurppp!!!

Tapi, sejak pagi semalam sehinggalah ke pagi nie, takder lak iklan tue.... kenapa ek???

2 komen:

  1. k.Nzh....iklan tu lo xsilap kami...mmg cmtu..sat ada..sat xda..kdg2 ada..kdg2 xda...
    kdg ada kat header sj..kat sidebar sj..
    erm...nk tgk ada tiga2 tempat..
    on time lwt2 tgh mlm..
    huhuuu..
    tp xtau la lo yg sebetulnya dia xmcm tu..

    ReplyDelete
  2. Gitu ker.... ermmm...tak best la camtu...

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry