2009-12-14

7.30 dan 1.25

Salam..

At last!! masa ditunggu dah tiba...

Macam biasa, hujung-hujung tahun ni aku pasti menunggu pengumuman faedah dan bonus dari PNB.

Kalo bulan 8 ari tue, aku tunggu bonus.. maklumlahhh....orang keje gomen... tapi hampeh... dapek "saguhati merangkap bonus" hanya rm500.. tapi kira alhamdulillah.. ada juga duit extra orang nak bagi....

Bak kata Kris Dayanti, menghitung hari.... detik demi detik.. hihi.. begitulah aku boleh diibaratkan..

Aku tengok berita kat tv3 jap tadi, bahawa pengagihan faedah dan peratus adalah seperti berikut :

Dividen : 7.30% manakala,
Bonus : 1.25%/unit...

gitulah kot... seunit ker... peratus ker aku tak pasti... tapi rasa-rasanya betollah kot?? yang pasti, figure tu tepat!

kira-kiranya, dividen tahun ni naik 0.30% berbanding tahun lepas.. begitu jugak dengan bonusnyer... naik 0.25% dari tahun lepas...

Hihihi.... tak sabar nak tunggu januari 2010... nie pun kira aku gigih jugak lerr menaip post walaupun diketuk dengan senduk nasi oleh Muhammad Zafri tue.. ahaks.. okey lerrr.... kalo laki aku yang buat gitu lai haruuu....

So...

"Anda" bagaimana??

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com