2009-12-09

Dapat Upah Okey Jugak..

Salam...


Hihihii...


Hari ni aku nak mengomel lai pasal kerja. Aku nak ceritakan segala ketakpuasan hati aku kat blog peribadi aku ni walaupun tak semua... uish! mana boleh cerita sumer kan.... kenelah 'block' jugak ckit-ckit, betol tak....??


Masuk ari nie dah 2 HARI BERTURUT-TURUT aku ngomel pasal kerja dalam blog nie.. alah...baru 2 hari... hihihi.. harap tak ader lah orang yang terkena sakit jantung bila baca entry aku... :-P


Ermmm.... sebenarnyer, aku dah lama simpan geram ni.. tapi buat-buat biasa ajer lah macam takder apa-apa.. tak kan nak marah-marah orang pulak kan??

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry