2009-11-05

Penatnye!

Fuh!! Sibuk buat blog baru and pikir-pikir idea lai, ditambah dengan main coding2 html ni buat kepala aku rasa cam berpusing! Tapi aku tekad jugak nak buat blog baru khas untuk adik2 plkn kem ni!

Nak buat blog untuk kemudahan diorang jugak. untuk diorang cari2 apa2 yang patut diorang tahu.Sekurang-kurangnye, takdelah terputus terus hubungan dengan kem selepas tamat latihan tu!

Nak buat blog tu aku punyelah semangat sampai rehat pun semata-mata g makan and solat aje. Kira dalam 20 minit je aku tinggalkan pc and meja kat pejabat tu. Kalo ikutkan rasa, nak jugak releks and lepak-lepak kat bilik free yang siap ada aircond tu...tapi, disebabkan hati tak tenang,kepala asyik pikir nak siapkan cepat blog tu, maka sekejap ajelah rehat aku! macam lah ada orang nak bagi rm50,000 kat aku kalo siap cepat!hihihi....tak kisahlah apa orang nak pikir, janji hati aku puas!!

Esok aku ingat nak cari balik data-data tu dalam fail and terus stock-up!! Tak sabar rasanya... nak buat sekarang, kepala dah fenin-fenin la wei!! kang, tak nampak lampu lak aku!

Wish me the best, kay!!

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com