2009-10-21

Mana dapat gambar ni??


Gambar di atas ni aku peroleh daripada email seseorang.... (siapa dia??cuba teka!!) Aku heran kat mana gambar-gambar ni diambil, yang pastinya tempat ni di sebuah majlis kenduri,sebab baju yang aku pakai tu bukan baju raya (hihi!!)

Apapun, terima kasih sebab send gambar aku kat aku sendiri...yang penting, bukan aku yang send kat diri sendiri..hikhik!!

jom tgok2 gambar-gambar aku, walau muka tak berapa cantik, tapi tgok je le..
yang duduk kat hujung penjuru tu aku..
yang duduk bawah kat lantai tu..adik aku, budak matriks KMK Changlun Kedah.. umur baru 18thn... tak berapa comel sbb aku comel lagi... kahkahkahkhah!!!!!! (p/s: jangan marah)
tepi aku tu kakak ipar aku... Kak Sumanti..Umur baru 32thn tp anak dah 4 worang! kelas...
Tepi kak Sumanti aku tu adalah bakal kakak ipar jugak, nama aku tak tau sgt tp aku panggil kak Ida je...hehehe...(cam muda dari aku je??)
Sekianlah, daripada saya... semoga jumpa lagi... salam.N..





1 komen:

  1. eleh.. buat2 heran lak
    ari tu mai putrajaya
    kan mintak gambo ni
    baru i teringat nak emel kan
    huhuh..
    bezaman dah..
    oh.. ada header yang cantik
    pastu, ada iklan dah skang ni
    bagus.. maju

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry