2012-09-07

Samsung GT E1220T ~ SLEEK SLIMPLICITY


Aku guna dua henpon.  
Satu henpon aku beli yang canggih sikittt untuk kegunaan biasa dan yang satu lagi tu Nokia N71 kott... 
yang Nokia ni bukan aku beli tapi sumbangan 'ikhlas' dari HB aku laaa.. ;p
tapi... henpon Nokia tu rosak pulak! adesss... 




maka terpaksalah beli henpon baru...
kena beli jugak sebab nak guna untuk bisnes topup aku tu... 
aku penah tukar sim-kad topup ke henpon 'canggih' aku tu, tapi sungguh melecehkan bila nak topup kat customer... kan nak cepat kan... huiii..nanti customer lari... rugi2.... huhuhu...

so, aku pikir, baik aku guna henpon jenis oldskool jer... 
lebih cepat dan pantas dan paling penting tak menyakitkan hati... heheeheee.


Samsung GT E1220T | sleek slimplicity... 


jadi, time rehat tengah hari tu aku ajak member opis, Fatimah pi kedai henpon..
dia pun setuju sebab dia pun nak beli satu jugak.. yang biasa2 jugak...
katanya nak bagi henpon touch screen dia kat husben dia balik sebab tak best nak guna katanya... tengah bawak keta tak bleh nak baca mesej bagai... kena guna dua-dua tangan.. melambatkan!! hehhehe.. kaw2 punye alasan! hahaha... whateverrr :p





pilih punya pilih, last sekali kami beli jenis ni sama-sama... hehehe...
kaler pun takde pilihan, cuma biru ni je... takpelah... janji design best! 
oh! jenis ni dekat SP harga RM79 satu...



nota : dibeli pada awal 9/2012.


3 komen:

  1. betol lah.. leceh nak taip msg pakai hp touch screen nih.. lagi senang pakai hp biasa..

    ReplyDelete
  2. en abg kak munna lagi suka pakai hp mcm ni... mudah dia kata....

    ReplyDelete
  3. This post contains useful information which helps us a lot. I have never seen such a great post. your wonderful post can inspire a lot and helps us. I visit your website often and share with my friends....keep sharing.. warm Greeting
    Sarajevo apartment

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com