2012-09-03

Duit raya lepas seminggu berhari raya


Alhamdulillah.. rezeki... 

ingat dah masuk keja ni maka dah takda lah duit raya yang orang nak bagi, tapi CC aku bagi duit raya pulak minggu pertama keja tu.. :-)

 chif bagi 3 sampul... 
kat zafri n ikram yang sampul hijau muda tu - yang Nabil sengih2 tu.. hihi
kat aku pulak yang hijau lumut tu... ;p


anak-anak dapat sorang RM5...  alhamdulillah... rezeki...


aku pulak dapat 20 ringgit... YAhooooo!! *over k!


ni kali pertama dapat duit raya lepas dah lama tak merasa dapat duit raya... huhuhu... sobsobsobsss...
setelah sekian lama dok bagi kat orang, ingat kena tunggu umo 60 baru dapat balik.. hahaha.. tapi Alhamdulillah lah....tak sangka dapat duit raya lagi... gumbira betoi! :-)
kalo aku ada peluang jadi boss nanti nak bagi duit raya kat anak2 buah jugak la.. biar dorang hepiii..
eceli, bukan aku sorang jer yang dapat, semua budak opis dapat... pembantu pejabat yang lagi dua taon nak pencen pun dapat jugak! yang tak kawen lagi pun dapat... haiii..murah rezeki chif taon ni.. hihi..


korang mesti biasa kan dapat duit raya dari Bos?

4 komen:

  1. X smpat bg duit kt anak hang. Hang blik awai sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpa2 taon depan blh bagi double... Hehe

      Delete
  2. baik nye bos :P

    seronok sgt kan dah besar dpt duit raya lagi hakhakhak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senyum ke telinga lah kami staf2 haitu... Siap berpantun2 daun keladi laa apa laii :-)

      Delete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry