2012-03-14

Tunggu jus Monavie!

syukur lepas taklimat semalam kami semua terus bertolak balik ke pejabat ~ tak jadi amik sijil.  sampai umah kul 330ptg sempat la aku tido jap lepaskan penat dan sakit kepala, kan demam tak baik lagi... mujurlah taklimat tu best!

aritu ada beli Monavie dekat kawan..  tak sabar lah pulak nak tunggu bendalah tu sampai! aku taruk alamat pejabat. senang sikit! aku order untuk 'pulse' punye iaitu untuk jantung.  kalo tengok dia botol yang tudung merah terang tu ha..  beli khas untuk husben aku yang katanya dah bosan nak makan ubat... tapi macam kawan aku cakap, Monavie tu hanya minuman untuk kesihatan, dia bukan ubat.  jadi husben aku kena makan ubat jugaklah walaupun dalam masa sama minum Monavie!  mahal jugak Monavie tu, tapi try tak salah!

p/s~ tak sabar nak tunggu!

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry