2012-03-12

Taklimat ePayment

 

Taklimat ePayment

Tarikh : 13/3/2012 (Selasa)
Lokasi : Dewan Sri Pinang, Lebuh Light, 
10200 Pulau Pinang
Masa : 830 pagi - 1petang


rasa cam taksyok je nak pi dengar taklimat ni.  dahlah aku tak tahu jalan nak ke sana, kalo tak boleh drive sendiri!

cc aku cakap esok pagi kul 7 dah nak gerak. pergi bersama dengan dua orang lagi staf dari kem sebelah.  yang tak bestnya, lepas habis taklimat tu, dorang terus nak gerak pegi seberang (kem satu lagi) untuk amik sijil pelatih.

adusss!!! dah lerr demam tak kebah lagi ni dah nak pegi jalan merata2! boleh demam balik kalo gini...

sebab tu kalo aku tahu jalan kesana kan senang - boleh pergi sendiri! habis taklimat terus boleh balik!


0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry