2011-07-15

tak jadi beli sebab...

.
.

ingat lai tak entri "EMPORIO ARMANI untukku"??

sampai sekarang aku tak beli-beli lagi perfume tu.

untuk pengetahuan korang, secara tak sengaja aku jadi dealer AVON bermula hujung tahun lepas..., asalnya nak masuk dalam kedai "nak cari purse, tetiba dapat offer jadi dealer AVON! walhal kedai aku masuk tu bukan Butik Avon pun!!

jadi,,dah alang-alang, aku guna perfume Avon ajer lah!! jimat wang saku!!


-VANILLA SOFT MUSK -
~ sedap bau nyer..
yang ni kadang2 jer aku pakai..

***

-SWEET HONESTY FOREVER-
aku pakai jugak,, sengaja malas nak buang sticker tester tu..
sesuai untuk pompuan yang aggressive..hihi..

***

tapi aku bukan kuat sangat iman di dada..
kau tengok, bukan setakat perfume ajer aku rembat, tapi lipstik jugak!!
ada empat semuanya, tapi aku dah bagi satu kat adik aku..
hehe.. ketiga-tiganya aku pakai tiap hri!!.. ikut mood dan masa..

aku suke gambar ni!!


****

tak susah, semua lipstik dengan concentre aku simpan kat dalam bekas jam tangan.
fyi, bekas jam tangan tu adalah bekas jam tangan Alain Delon yang aku dapat masa kahwin tahun 2006 dulu!!
hehehe..simpan...



korang lak camna??


1 komen:

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry