2011-07-14

safa & marwah dah takde!!! uwaaaaa!!

siottt!!!!!

punyerlah gigih aku kuar pejabat tadi nak balik umah tengok "SAFA & MARWAH",,
bukak tv takde pulak!!!

adeiii.... adeiii....

mana pergi ni??? takkan nak suruh langgan indo-pek pulak! hampehh siot betoi laa!!! dah tengok lama dah citer ni,,rugi lah pulak kalo dah takda kat Astro Prima.. wahai Astro.. kembalikan!! kembalikan Safa & Marwah!! aku nak tengok laiii.... uwaaaa.....
.
.

sambungan dari citer semalam,, baru ingat Safa dah nak gi jumpe dengan Rio ~ Rio ni diorang tak tunjuk muke habis,,tapi tunjuk mata dan mulut ajer!! nampak macam muka Ilham jerr!!! Ilham ni dah mati dalam sinetron ni minggu lepas!! tapi dia dah dermakan mata dia kat Farid bagi menebus kesalahan Safa,, tapi diorang~pihak spital buat silap pulak, diorang tersilap bagi mata Ilham kat orang lain.. dan orangnya adalah Rio... hemmm.... mesti seronok bila Ilham berlakon balik!! aku minat kat 'ka Ilham' ni... :-p

ni dia jejaka pujaan ana buat masa ini.. hiks..


Rionaldo Storkhorse
a.k.a Ka Ilham
.
.
.

hah!! awak nak kata apa??


0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry