2011-07-27

Dapat gaji - servis mata - mata clear - poket pun clear!!

Alhamdulillah..


dah dapat gaji isnin lepas, bolehlah pegi periksa mata i yang memang dah hampir kabur kelabu asap! ++ pening-pening!!




disebabkan aku memang pernah buat spek kat kedai Optik Indah sana 2 tahun lepas, jadi aunty bagilah diskaun sikit..


tapi spek/bingkai aku amik yang murah-murah jerr... total up dengan cermin/kanta baru, maka kena bayar RM290..


memula ingat nak tukar cermin/kanta sajerr,
tapi kedai cakap aku kena tinggalkan spek 2-3 hari..
mana boleh idup! boleh demam aku tak pakai spek!

mungkin taktik orang berniaga kot,,tapi no hallah...
dia pun cari makan macam aku jugak.. rezeki dia dekat situ kan... l
agipun tak mahal mana pun kena caj!
so.. tukar barulah semua satu set..


tadi kul 1.30 dah dapat sms dari tuan kedai!

" Sini kedai cermin mata OPTIK INDAH.
Cermin mata anda sudah siap dan anda sudah boleh mari ambil "



hahaha!! spek dah siap! petang ni jugak aku gi amik!!


walau duit dah melayang,tapi hati senang dapat pakai spek baru!! wohoo!!



p/s- bersyukurlah dengan nikmat penglihatan yang Allah berikan..
jaga mata baik-baik.. makan carrot banyak2!!


untuk korang..

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry