2010-11-12

tak bran nak klik..

salam.

sihat ke uols? tajuk hari ni adalah berkenaan iklan Nuffnang. Ada aku terbaca kat blog kengkawan blogger yang lain pasal aktiviti mengklik-klik iklan nuff kat blog sendiri oleh sesetengah blogger sebab nak jana pendapatan dengan cara mudah.. banyak yang cakap, nuff ada mekanisma tersendiri untuk trace individu tersebut dan seterusnya banned duit diorang!

sejak-sejak aku baca pasal isu ni, sejak tu aku dah tak bran nak klik walau sekali pun iklan nuff! walaupun dalam hati benar-benar, betul-betul nak tahu isi iklan tu.. aku pendamkan aje hasrat suci murni tersebut.. manalah tau, nanti tetiba nuff gi banned akaun aku pulak! tak ker naya!!

kekadang teringin jugak nak tau apekebenda iklan tu kan.. iklan-iklan tu pun lawa-lawa dan menarik untuk diteroka..

ada sesiapa yang rugi dalam hal ni?? wallahualam.

1 komen:

  1. g jalan2 klik kat member2 bloggers punya iklan hehehe

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry