2010-10-21

puding roti


sebelum dipotong

selepas dipotong


hari sabtu lepas, aku ada buat puding roti. Buat mulai malam sabtu, pastu, tinggalkan puding roti a.k.a bingka roti ni atas dapur, biar sejuk, esok pagi-pagi sabtu terus bangun untuk potong! dah sejuk,senang nak potong kan? puding tu pun elok-elok aje lekang dari acuan! Nasib baik tak dimasuki semut! masa nak tinggalkan atas dapur malam tu memang tak ingat langsung pasal semut!

malam ni ingat nak buat lagi puding roti ni! boleh makan-makan time malam-malam.. takder la asyik telan biskut jacob jer! hihi..

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry