2010-10-22

pengilat kereta

dah berapa tahun usia kereta korang? masih berkilat? kereta aku dah tak berkilat.. kusam jerr kaler dia.. dah la kaler pun kelabu... huhu.. rasa cam tak best jerr bila keta tak berkilat macam kereta baru.. tapi nasib baiklah aku guna minyak shell hijau yang memang membuatkan aku terasa seperti drive keta baru!

sekarang ni, aku tengah google kat tenet cari brand-brand pengilat keta.. fuyyo! semangat giler aku nak kilatkan keta ni!

eh!eh! tetiba teringat husben tokcik ngasuh zafri penah kilatkan keta Persona dia ari tu! eh!,bolehlah gi tanya nanti!! ermmm... tapi tak pasti lak, yang tu pengilat keta atau pengilat tayar!! huhu..

2 komen:

  1. bukan guna minyak shell hijau untuk kilatkan kete arr... hehehe.. tapi, dgn gunakan minyak hijau, membuatkan perjalanan kete menjadi lancar..macam bawak kete baru.. gitu..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com