2010-08-03

Buaya kt pantai weh!






siapa yang dah tengok utusan hari ni? terkejut kan? buaya pun ada kat pantai..

ingatkan pegi tasik2 dengan lombong2 jer nak kene berhati2..

hurmm....bahaya di mana-mana..


5 komen:

  1. besarnya boyo tu.. aduhai nseb baik smpat ditangkap

    ReplyDelete
  2. ntah2 ada lai..sebab tak mati je... yg nie dah mati tu..

    ReplyDelete
  3. huhu..pas neh tak boleh pi mandi pantai lg dah...takut la..kalo ada sekor, mst ada lg 2,3 ekor yg mengekor nnt...ya Allah...slalu dgr cita org kena baham buaya kat sbh, s'wak ja..mana tau kat sini pun ada gak ka????na'uzubillah...

    ReplyDelete
  4. besar giler...baraper orang leh telan sekali gus ni...macam bas daaa

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry