2010-07-07

Wahhh!!!...cuti sokmo!

ini hari aku and cik abang bercuti!!! bukan sendiri amik cuti, tapi memang kitorang, member opis malah seluruh warga pekerja kat Penang nie bercuti!! tapi kalo warga pekerja swasta tue, kemungkinan besar tengah bekerja ini hari!! alah... takder hal kan? asalkan tripple.. :-)

nak tahu cuti sebab ape?? hah..nie sempena pengisytiharan GeorgeTown sebagai salah satu 'Tapak Warisan Dunia'! walaupun aku dok Balik Pulau, tapi cuti jugaklah weiii!! satu Penang gitu.. lai pun.. siapalah Penang tanpa tempat bernama Balik Pulau... hihi..

tapi aku heran jugak, nape cuti nie takde tercatit dalam kalender?

so,,kepada korang yang tengah bekerja tue, Selamat Bekerja!! bekerjalah untuk negara, bercutilah untuk kembali bekerja! hahahaa!!!

1 komen:

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry