2010-04-17

Pemakaian Pangkat

Pagi tadi ada acara Pemakaian Pangkat kepada pelatih wira (lelaki) dan wirawati (perempuan) yang telah berjaya terpilih. Ikut jadual, kul7 patut acara bermula, tapi pagi tadi, acara bermula pukul720 pagi dan aku sampai di kem kul715... okey tak?? malam tadi memang ingat nak pegi, tapi, bila bangun pagi tadi,mula ingat tak nak pegi, tapi memandangkan dah bangun, aku teruskan ajelah..

Mengingatkan acara begini habis awal, maka aku buat keputusan untuk biarkan anak aku dijaga abahnya. Lai pun, aku budget kul830 dah habis.. kesian jugak kat makcik ngasuh tue.. dah lah anak aku nie aktif benor!!

aku yang ikhlas datang jugak... tunjuk muka... kehadiran tu penting!


komandan sedang memberikan nasihat dan taklimat..



pelatih pasukan merah / Skuadron Hornet yang telah dipakaikan pangkat- lihat balak merah di bahu mereka! tahniah!!



pelatih yang telah dipakaikan pangkat- balak kuning untuk pasukan kuning (Skuadron Sukhoi)



bendera Skuadron/Kompeni bagi Skuadron Sukhoi dan Blackhawk(hijau)



bendera Skuadron/Kompeni bagi Skuadron Hornet dan Fulchrum (biru)



2 komen:

  1. hikhik!! nasib baik jgk ada org sudi tgkp gmbar, kalo tak, segan jgk nak amik gbr sendiri! malu kat pelatih kalo diorg nampak!!haha!!

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry