2010-04-16

Labah2 Jahanam!! Berani kau sengat jari kelingking member aku!! siap ngko!!


Pagi tadi kami satu opis dikejutkan dengan berita bahawa si Izwani member aku nie terkena sengat dengan labah-labah kat jari kelingking!! bengkak jugaklah jari kelingking dia tue!!

ini dia rupa labah2 bedebah tue!!
tengok rupe tak besar mane pun..,
ingat berbulu macam labah2 kat hutan amazon tue,
gambar pun aku snap tak berapa nak fokus sgt sebab takut labah2 nie naik kat tgn aku lak!!

cinonet-cinonet pun....
lihatlah kesannya!!
bengkak jugak lah jari kelingking member aku tu!!
sori, aku lupe nak letak arrow tempat kena sengat kat gambar nie!!
tapi, aku agak korang boleh nampak kan??
ni aku snap pagi tadi,, izwany cakap, bengkak nie dah surut dah sebenarnye!!


jadi kawan-kawan, bagi mengelakkan perkara sebegini berulang di masa hadapan, ayuh kita hayati maksud ayat di bawah :-"

satu labah-labah cuba panjat perigi,
bila hujan turun, labah cepat lari,
terbit matahari, air tiada lagi,
dan labah boleh panjat sekali lagi,
panjat-panjat nanti,
jangan panjat kat jari Izwani lagi!!!



love : Unai

7 komen:

  1. dasyatnya labah-labah tu..
    menakutkan.. kecik ajer tapi menyengat orang sampai bengkak jari..
    kesiannya..
    kawan tu dah letak ubat ke belum? takut melarat pulak sakitnya.. maklumlah binatang berbisa.. bahaya..

    ReplyDelete
  2. oh! dia dah taruk ubat dah pun. laipun, dia nurse kat cni.. hihi..

    ain-dira: gigit manja ke gitu? :-)

    ReplyDelete
  3. ngeri dan sedikit menggigil

    saya fobia dengan labah labah

    ReplyDelete
  4. wanie- tapi labah2 suka lagu fobia KRU..

    ReplyDelete
  5. huu..
    ayah kwn org mninggal sbb kne sngat lelabah, dokter kate bisa dy merebak til jantung..
    n dy meninggal..
    ='(

    ReplyDelete
  6. gulp!!! (innalillah...) baru jap tadi tahu achik spin meninggal..

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry