2010-04-13

Lawak Hari Ni : Bukan Ayam Golek a.k.a Ayam Guling!!

Pagi tadi masuk fb sepupu, ternampak dia taruk picture nie.. tapi keseluruhan album tak pulak cerita pasal mkn2 Bab* Gul*** nie pun!! hohoh!!! iyelah!! takkan nak cerita psl makan2 bende alah nie lak kan?? waras lah ckit!! nama pun sepupu aku!! (seagama la..) kalo kawan tue lain lah kan?? hehehe...



gambar nie just suka2 jer taruk... kalo ada kene-mengena dgn yg dah mati atau masih idup tue, jgnlah amek ati.. key!! suke2 jerkk!!

nak tau tak? lepas terkejut tengok gambo nie, rasa nak tergelak pun ado... hohoho!!
yelah, punyer lah besau, nak guling a.k.a golek camna kan? kalu kecik2 comel cam ayam ker.. senanglah ckit nak digulingkan kan?!! tengok gambo macam besau dari orang je kan?? silap2 tukang guling yang terguling-guling!! kahkahkah.. lai satu... siap tulih ' Khas Bali' lai....

wehh!! gelak..gelak jugak.. tapi jgn sampai terguling-guling kay!!


p/s: nak kena samak tak blog lepas nie? kahkahkah!!


Love: Unai :-)

11 komen:

  1. eii.. gelinyer.. nak muntah pun ade.. apa maksud "uluwatu" tue..

    ReplyDelete
  2. entah lerr.. igt nak tnya tkp.. mungkin dia tau bhsa tue.. kuikuikui...

    ReplyDelete
  3. ingat uluwatu tue nama tempat.. mungkin.. mcm logik jgk kan?

    ReplyDelete
  4. xleh blah seh...hehe
    kalo aym golek sdp gak..

    ReplyDelete
  5. mmg betul... teringat lak time2 bulan posa kan?

    ReplyDelete
  6. Tu kalau di potong2 boleh tertukar tu.. Kalau gi sana berhati2 ler. Satu lagi kes tikus.. sama jugak kat sana.

    ReplyDelete
  7. nape dgn tikus.....ayakh!! xsuka tikusss.... teringat buku cerita masa kecik2 dulu.. "The Stubborn Tiku" hihihi..

    dari situ belajar perkataan 'stubborn' tue.. :-p

    ReplyDelete
  8. ahahahhaha jadahnye nak golek barbie. dorang ni suka batoi makan barbie, menatang ni byk kuman tau

    ReplyDelete
  9. Uhuhuuu.. kat sini pon ader juai mender nieh ker... ingat kat bali jer ada...

    ReplyDelete
  10. aiDiena... mmg gambar nie diambil masa kat Bali... hehe.. forgot to mention bout that yakss!!

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry