2010-04-27

Jom!! Jom!! Jom tengok hadiah ari tu!!!

Setelah lama menunggu, akhirnya, ada jugak waktu senggang untuk aku publish entry nie!! Alhamdulillah.... 1stly, aku nak mintak ma'oh bebanyak kat korang sumer yang tertunggu2 dari minggu lepas!! ampun!!ampun!!

Sebenarnye, dari hari Khamis lepas lai aku dah bukak hadiah nie, tapi, nak wat camna, masa kurang ada.. aku dah janji dengan Niera untuk buat spesial entry kat dia sbg tanda terima kasih.. so, tak naklah, main muat turun gambo gitu2 je.. tak edit2 langsung kan? lai pun, bukan selalu dapat!!! hihihi...

eh!!takyah bebel banyak2, jom kita layan gambar2 aku dgn hadiah tersebut.. anyway, thank you so much to NIERA for the present!!! :-)


parcel nie betul2 memeranjatkan aku!!
selalu, pelatih jer yang dapat parcel2 gini!! hihihi...



mula ingat aku kene kelentong dengan En.Mi nie...
rupa2nya, betul parcel aku!! hahaha!! peace!!


CC Kak Ton dan jugak member seopis, Wani..
CC aku nie masuk bulan5 nie dah takder cni lai.. sob..sob..


Jom bukak hadiah!!


suspenss!! ada kad arrr!!
nnti kita tgok apa isinyer!!


so...here it is!!!
inilah hadiahnyerrr!!! :-)


nampak cam ringan tapi berat jugak!!
mula tue aku ingat ada 4bijik mug kat dalam parcel tue!!


kad ucapan yang CS a.k.a aku terima... kui3x...


me too....


sekian...

ada sapa2 nak bagi hadiah kat aku tak?? :-)




8 komen:

  1. bestnyer dpt adiah..cumel pulak tuu! ^_^

    ReplyDelete
  2. mak aii?? ramainya mahu bergambar dgn parcel itu.hehe..

    pepepun tahniah! bestkan dpt hadiah dr kekawan maya.

    ReplyDelete
  3. mestilah best!! ibarat mat salleh kata..

    yabedabeduuuuuuuuuuuuuuuuu!!

    ReplyDelete
  4. comel nyer adiah!
    tu la.. byk untung kawan ramai ni, kan? ;)

    ReplyDelete
  5. comelnya hadiah tu kak unai... cam nak jugak la.. mana kawan kak unai beli ek.. hehehehhe

    ReplyDelete
  6. tak tau lah puloks..tak tnya dia pun lai...
    tau terima ajer...hihihi

    ReplyDelete
  7. wahhh!! niEra bagi bunga ros kat i... kuikuikui..

    bunga ros maya..bukan bunga ros maya karin...

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry