2009-12-29

TInggal Berdua

Malam tadi, aku tinggal berdua di umah dengan anak aku, Muhammad Zafri tu.... sebab husben aku ada mesyuarat hari ni kat Shah Alam.. Mesyuarat apa, aku tak ingat.. husben aku ada bagitau, tapi biasalah... hehehe... nak tanya balik.. segannn...

Sebenarnya, petang semalam lai dia dah bertolak pegi sana tapi tido kat KL..

Aku sebenarnya tak berapa suka kalo husben aku outstation.. susah!!

Nak g kencing susah...

Nak g mandi susah...

Nak lipat kain pun takleh...

Hrrrmmmm.....

Malam tadi, disebabkan Zafri tido kul10, maka aku pun mandi kul10lah.. huihhh... tak sanggup hidu bau badan sendirik oiii!! Actually, aku ada planning nak mandi kat pejabat sebelum balik umah, tapi tak jadi... hehehe... nasib baiklah Zafri nak jugak tido tepi aku...hohoho

Tapi hari ni, aku pasti akan mandi awal... Mungkin kul7.. hehehe....

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry