2010-07-05

Pada suatu hari..ada 3 jenis lintah...

ada 3 jenis lintah yang aku tahu setakat nie..

Eh? napa buat entry geli-geleman nie?

hah!! nie sebab dah lama tak buat entry lah tu!,, OH NO...NO...NO... sbnrnya aku ada terpikir, itupun selepas terlihat spesies lintah laut tu kat tepi tong sampah MPPP baru-baru nie.. oh,MPPP,tolong jangan saman aku yer! aku salute kerje korang!! :-)

aku ada terpikir,,napa menatang nie orang panggil dia lintah laut?napa tak panggil lintah sungai? oh,ye..lintah sungai lain rupanya.. tak sanggup aku nak membayang lebih2!!

so..kalo dah bukan lintah sungai, panggillah lintah darat! kenapa laut pulak??!! oh!!iye tak iye!! lintah darat dah bukan lai spesies menatang la!!!! ahaks!! korang pun tahu kan? pandainyer orang tua-tua dulu bab bagi2 istilah nie kan? hmmm...

1 komen:

  1. This is a good post concerning Postscript limitcheck mistakes.
    I do have one inquiry, nonetheless. You point out not to print utilizing a printer line.
    Could you explain your explanations?

    My web-site: http://www.thecarnivalnoir.com/?attachment_id=295

    ReplyDelete

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry