2010-01-22

2. Entry Zafri 9/2008


Gambar-gambar ni diambil pada bulan September 2008..

layannn...!!


:: GAMBAR 1 ::
Lokasi : Pekan Baling.

Aku memangku Zafri.

Kami berada di dalam kereta Waja kelabu milik kami di tempat
duduk belakang sebelah kiri pemandu.

Masa ni, bulan puasa. Aku dapat tengok orang kat luar aje
rlah orang ramai membeli juadah berbuka.. mak oii!! ramai betul orang baling!!.. geram lak nak kuar sopping sekali! tapi apakan daya.. tak boleh nak kuar2 jalan-jalan nie sebab masih dalam pantang lai..


:: GAMBAR 2 ::
Masa ni, Zafri lepas kena cucuk kat hospital.
Nurse yang datang umah aku cakap ada kuning.. s
o, petang tue, kami pun g lah Hospital Baling.. chek2, rupa-rupanya kuning dah turun banyak... tapi staf perubatan kat ctu inject jugak anak aku kat tapak kaki dia.. nangis zafri,, tapi sekejap ajerr.. excellent anak ibu!!



:: GAMBAR 3 ::
Lokasi : Umah mak aku kat
Baling..

sedang nyenyak tidur..

time ni, time tidur arr bagi baby umur2 cam Zafri nie..

tapi, aku pun baby jugak time nie... tumpang tido sekaki!!

ibu-ibu selepas bersalin mesti mau rehat manyak2 maa...

takut meroyannn!!!

takut sakit batu meriam!! kena banyak2 baring...

hihi...

nak tengok gambar aku tido sorri arrr.... tak dapek nak nolong!!

hahaha!!



:: GAMBAR 4 ::
husben aku@ abah Zafri suka tengok gambar nie..





Love: Unai :-)

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com