2009-09-30

sambungan...

Alhamdulillah.... berkat kesabaran, berkat usaha yang tidak penah2 pudar.. kesungguhan, dorongan dari sepupu aku terutamanya Siti Khadijah yang berada di Putrajaya (cewah! mcm ucapan student2 kat oversea lak!hihi) ... akhirnya pada hari ni, berjaya jgk aku taruk Hits Counter, Yahoo Messenger dan jugak Kalender dalam blog aku! Hari ni ikutkan dah masuk hari ke3 aku dok belek2 buat blog sendiri! Kira satu pencapaian yang boleh dibanggakan jugak la walaupun tak sehebat mana pun, betul kan? Lepas ni aku planning nak masukkan tab-tab untuk perbanyakkan lagi function dalam blog ni. Seronok ckit nak tgok nanti.. Apapun, bab-bab buat blog ni adalah satu perkara baru dlm hidup aku. . Seronok dapat cuba benda baru dan berfaedah!!! okeylah,,,,apa-apa perkembangan nanti aku tulis lain kali.Kay,,Bye!Bye!

0 komen:

Post a Comment

tenkiu untuk komen2 best!!

Ping entry

My Ping in TotalPing.com